poniedziałek, 28 maja 2012

Witajcie !

Od paru dobrych lat czytam, komentuje i fascynuje się blogami lecz nigdy nie miałam odwagi na założenie swojego ale w końcu nadszedł ten moment. Zobaczymy ile tu będę i ile napisze... Jestem wstydliwą osobą, lubię pozostawać z boku i uważnie obserwować lecz zawsze marzyłam o utworzeniu bloga mimo to jestem anonimowa i chyba tak pozostanie choć kto wie czas pokaże ...

Jestem studentką administracji, pochodzę z małej miejscowości do której wracam tylko dla mojej wspaniałej rodziny i chłopaka nic więcej mnie tam nie trzyma ani nie ciągnie do powrotu.Odkąd pamiętam w tym mieście nic się nie zmieniło, nic się nie rozwija młodzi ludzie uciekają w Polskę lub zagranice zostali tylko starsi ludzie i osoby mające małe działalności, które jeszcze jako tako działają. Ludzie ubierają się szaro, niemodnie nie mając żadnego swojego stylu krytykując innych za odwagę, kreatywność i ekstrawagancje. Od zawsze interesowałam się modą, fascynuje mnie ten świat kolorów, inspiracji , zabawy z życia...

Będę tu opisywać moje przeżycia moje refleksje, może trochę o modzie , kosmetykach...
Może komuś spodoba się mój styl..
Może będę dzieliła się swoimi wiadomościami z innymi na temat kosmetyków np. dla atopików gdyż jak wiele ludzi mam atopowe zapalenie skóry i buszując po internecie nie znalazłam wielu artykułów godnych uwagi na ten temat, nie znalazłam kosmetyków które coś mi pomogły, za to mam swoje sprawdzone , które polecę i opisze w następnych postach

PS. zdaje sobie sprawę, że nie zawsze będę pisać gramatycznie czy tam poprawnie... Wybaczcie ;*

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękuję za każdy komentarz dodany na moim blogu, dziękuję także wszystkim obserwującym;) Postaram się odpowiedzieć i odwdzięczyć :)