wtorek, 10 lipca 2012

;*  upałów ciąg dalszy a w mojej szafie brakowało przewiewnych sukienek dobrze się składało, że czas wyprzedaży, wybrałam się więc na małe zakupy:) Udało mi się wypolować dwie przewiewne i bardzo wygodne sukienki za połowę ceny, rozkloszowaną spódniczke na gumce z kieszonkami oraz dwa naszyjniki bo patrząc na moje stylizacje brakuje biżuterii. Muszę pomału uzupełnić braki ;)  a teraz mając trochę wolnego czasu zabieram się za czytanie powieści  "Cień wiatru. "
 Do następnego.... ;)


2xsukienka - Bershka %
spódnica- Zara%
kolorowy naszyjnik - Zara %
Biały naszyjnik -Stradivarius %









39 komentarzy:

  1. sukienki urocze ;) a to dlaczego żele apteczne tylko ?

    OdpowiedzUsuń
  2. Mmmm śliczne sukienki ;) Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  3. Jakie piękne sukienki upolowałaś!! cudne! biały naszyjnik też świetny, czekam na stylizacje :) Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  4. świetne sukienki i dodatki ;D
    zapraszam do siebie ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. obie sukieneczki bardzo mi się podobają :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Świetne naszyjniki ;) zakochana !

    OdpowiedzUsuń
  7. Ooo, rany - jaki przepiękny naszyjnik z Zary! Prawdziwe cudeńko, chyba się zakochałam! :P

    OdpowiedzUsuń
  8. świetne zakupy! boskie naszyjniki <33

    OdpowiedzUsuń
  9. pierwsza sukienka jest rewelacyjna! czegoś takiego szukam i chyba wybiorę się do Bershki niedługo :)
    pozdrawiam i zapraszam
    MadameBijou

    OdpowiedzUsuń
  10. Ten naszyjnik z Zary jest przecudny! Też chcę! ;)

    OdpowiedzUsuń
  11. Naszyjniki rewelacjaa!! <33
    spódniczka ma sliczny kolor;)

    OdpowiedzUsuń
  12. łał cudnie cudnie ! naszyjniki miazga :)

    OdpowiedzUsuń
  13. nice purchases! love that zara necklace!

    do you want to follow each other (on bloglovin' and gfc)? let me know!
    see you around!

    www.apossiblefantasy.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  14. aaaaa naszyjnik z zary genialny!!! zapraszam do mnie!:)

    OdpowiedzUsuń
  15. ten kolorowy naszyjnik z ZARY jest taaaaki piękny!

    OdpowiedzUsuń
  16. Ładny kolor spódniczki.
    Obserwujemy? Ja już się dodałam ;)

    http://amadellaa.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  17. podoba mi się druga sukienka i naszyjnik;)

    OdpowiedzUsuń
  18. sukienki są świetne<3 obserwuje;)

    OdpowiedzUsuń
  19. fajnie tu, ładne suienki;)
    zapraszam :)

    OdpowiedzUsuń
  20. naszyjniki wyjątkowo przypadły mi do gustu ;)

    OdpowiedzUsuń
  21. wow, tez chce ten naszyjnik z Zary!Boski jest!

    OdpowiedzUsuń
  22. jasne, możemy obserwować ;)

    OdpowiedzUsuń
  23. oczywiście,że tak ,;) obserwuje;d

    OdpowiedzUsuń
  24. dzięki bardzo : )
    śliczne dodatki !
    obserwuję :)

    OdpowiedzUsuń
  25. dziękuję za odwiedziny :) oczywiście obserwujemy :)
    pozdrawiam
    MadameBijou

    OdpowiedzUsuń
  26. bardzo ładne naszyjniki:) świetnie pasowałyby do koszuli!
    zapraszam xo

    OdpowiedzUsuń
  27. swietne sukienunie wyhaczylas:)))
    jestes niesamowicie piekna dziewczyna i masz bajeczne oczeta:)
    pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  28. naszyjniki boskie po prostu! obserwujemy? www.nenkablog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  29. wow wow wow. I hope you can check out my site: http://theproverbs.net and FOLLOW. Thanks for your time. Hope to hear from you soon and joining.

    best wishes,
    steven b.

    OdpowiedzUsuń
  30. to zabawa w kodzie html :) Mam teraz dość wolnego czasu jeśli chcesz napisz : asieek13@gmail.com pomogę Ci zrobić nagłówek i takie właśnie zakładki ;)

    OdpowiedzUsuń
  31. Wszystkie rzeczy są świetne, ale naszyjnik z zary jest po prostu rewelacyjny! :))

    OdpowiedzUsuń
  32. naszyjniki po prostu genialne!

    OdpowiedzUsuń
  33. Naszyjniki cudowne!!! Chcę takie same! Kobiecy styl. Podoba mi się :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz dodany na moim blogu, dziękuję także wszystkim obserwującym;) Postaram się odpowiedzieć i odwdzięczyć :)