poniedziałek, 4 czerwca 2012

atopia cz.2

Kolejną rzeczą bez której się nie obejdę jest żel do demakijażu również firmy La Roche-Posay. 
Jak każda kobieta wiem, że demakijaż jest bardzo ważny przez wiele lat walczyłam z trądzikiem nie mogłam dobrać odpowiedniego fluidu lub pudru miałam tendencje do strefy T wydawało mi się, że nigdy nie znajdę odpowiedniego kosmetyku dla mnie. Problem nie leżał w złym doborze fluidów lub pudrów tylko w odpowiedniej pielęgnacji mojej cery. Odkąd zaczęłam używać tego żelu (zdj załączone niżej ) i odpowiednich kosmetyków pielęgnacyjnych, (które opisze w dalszych postach) moja cera znacznie się polepszyła nie zauważam żadnych zmian skórnych , koloryt mojej cery jest o niebo lepszy aczkolwiek mogę uznać, że fluid nie jest mi już potrzebny.

la roche posay gel demaquillant physiologique - zmywa również maskarę nie ma z tym żadnych trudności ani nie szczypie w oczy a w dodatku bardzo przyjemnie pachnie 
 alternatywą którą mogę polecić jest z tej samej firmy żel oczyszczający 

La Roche Posay, Toleriane, Gel Moussant Adoucissant (Żel do mycia skóry szczególnie wrażliwej)



 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękuję za każdy komentarz dodany na moim blogu, dziękuję także wszystkim obserwującym;) Postaram się odpowiedzieć i odwdzięczyć :)