niedziela, 3 czerwca 2012

Atopia

Do wszystkich cierpiących z powodu atopowego zapalenia skóry!
Jak już obiecałam w pierwszym poście podzielę się z wami moimi odczuciami na temat kosmetyków, emoliantów dla atopików z góry powiem, że osobiście na mnie żadne emolianty polecane przez lekarzy nie działają.Skóra atopowa ma dużą przepuszczalność i powoduje to penetrację czynników drażniących do jej wnętrza. Dlatego zostaje ona podrażniona, wdaje się zapalenie i staje się ona wrażliwa.Koniecznie trzeba odnowić barierę skórną, reintegrować jej brakujące składniki strukturalne, wspomagać nawilżenie, poszukując największa przeszkodę, która wywołuje utratę wody z jej wnętrza. 

Jeżeli chodzi o nawilżenie ciała to moim  numerem 1 w walce z suchą, obolałą i poranioną skórą jest:

LaRoche-Posay LIPIKAR Balsam AP - do skóry skrajnie suchej i atopowej

 Uważam, że ten produkt nie ma sobie równych. Stosowałam wiele balsamów aby moja skóra była choć trochę nawilżona i przyjemna w dotyku a najważniejsze, żeby nie była ściągnięta i dosłownie mnie nie bolała stosuje go już ponad 5 lat i nigdy go nie wymienię doskonale nawilża nie ma efektu ściągniętej skóry polecam osobom mającym atopowe zapalenie oraz wszystkim mającym bardzo sucha skróre.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękuję za każdy komentarz dodany na moim blogu, dziękuję także wszystkim obserwującym;) Postaram się odpowiedzieć i odwdzięczyć :)